Per a la dolça espera…

Continuo amb els obsequis que vaig teixir per a la meva amiga mexicana. Quan vaig ser a casa seva, fa uns anys, vaig descobrir que li agrada moltíssim el cafè. De bon matí ens aixecàvem i preníem un cafè ben suau i dolç (comparant amb com el prenem aquí), assegudes a les escales del porxo. Mentre parlàvem de les nostres coses deixàvem que la escalfor del cafè ens preparés per la calor del dia. Pensant en ella i una altre amiga nostre vaig teixir aquesta tassa de cafè i uns pastissets per acompanyar-la, perquè mai faltin a casa seva.

Continúo con los detalles que tejí para mi amiga mexicana. Cuando estuve en su casa, hace unos años, descubrí que le gusta muchísimo el café. De buena mañana nos levantábamos y tomábamos un café bien suave y dulce (comparando con el de aquí), sentadas en las escaleras del porche. Mientras charlábamos de nuestras cosas dejábamos que el calorcito del café nos preparase para el calor del día. Pensando en ella y en otra amiga nuestra, tejí esta taza de café y unos pastelitos para acompañarla, para que nunca falten en su casa.

Quan va rebre el paquet em va dir que li van encantar aquests detalls, ja que li havíen prohibit el cafè i els dolços durant bona part de l’embaràs.

Cuando recibió el paquete me dijo que le encantaron estos detalles, ya que le habían prohibido el café y los dulces durante buena parte del embarazo.

Deixa un comentari

