Bufandes d’entretemps

Amb aquesta entrada acabo les dedicades als regals que vaig enviar a la meva amiga, en motiu del naixement de la seva filla. Com vaig aconseguir tenir-ho tot llest perquè li arribés abans del seu aniversari, vaig incloure uns detalls per ella i la nostra “germana adoptiva”. Uns eren els que us vaig ensenyar l’altre dia, i els altres van ser aquestes bufandes d’entretemps.

Con esta entrada termino las dedicadas a los regalos que mandé a mi amiga, con motivo del nacimiento de su hija. Como conseguí tenerlo todo listo para que le llegara antes de su cumpleaños, incluí unos detallitos para ella y nuestra “hermana adoptiva”. Unos fueron los detallitos que os mostré el otro día, y los otros fueron estas bufandas de entretiempo.

El tipus de fil amb el que estan fetes va sortir fa un parell d’hiverns (que jo recordi), i em va sorprendre veure que havíen tret aquests colors més primaverencs. No son massa abrigadores, ja que són calades, el que les fa ideals per protegir-se de l’aire condicionat i per aquests dies en que el matí i el vespre són més frescos que el dia.

El tipo de hilo con el que están hechas salió hace un par de inviernos (que yo recuerde), y me sorprendió ver que habían sacado estos colores más primaverales. No son muy abrigadoras, ya que son caladas, lo que las hace ideales para protegerse del aire acondicionado y para estos días en que la mañana y el atardecer son más frescos que el día.

Advertisements

5 pensaments sobre “Bufandes d’entretemps

  1. Retroenllaç: Mundo lanero más allá de La Maison Bisoux XLIII « La Maison Bisoux

    • Bienvenida Sole, muchas gracias por pasarte a comentar.
      Por lo que he visto, para poder seguir el blog te aparece en la esquina inferior derecha la opción “follow”, ahí pones la dirección de correo y te llegarán a tu correo las publicaciones que vayan apareciendo. Por otro lado, si sueles usar el Reader (de blogger o de wordpress), puedes añadir el feed a las publicaciones. Tengo pendiente hacer una entrada sobre como seguir el blog, pero soy novata en wordpress y hay opciones que aún no domino.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s