Manteta “Batecs”, per a nadó

Avui us porto una altre manteta per a nadó, que vaig teixir per a la meva neboda i fillola, junt amb altres coses que us aniré mostrant poc a poc. A la meva cunyada li agraden molt els colors roses i liles, així que en quant vam saber que portava una nena, vaig anar a buscar els fils en aquests tons. Tenia ganes de treballar amb un fil matisat i vaig aconseguir la gama sencera, així que un cop triat el tipus de punt i la forma em vaig posar a teixir la manteta.

Vaig fer diferents croquis per veure com quadrar els triangles, i sempre em quedava un forat al mig que volia omplir, i què millor que un cor bategant de joia! Va ser la part més complicada, ja que aquest punt es treballa en diagonal, i vaig fer la part central d’una peça, així que portava fins a 6 fis alhora, però hi va valer la pena!

Hice diferentes croquis para ver como cuadrar los triángulos, y siempre me quedaba un agujero central, que quería llenar. ¡Y qué mejor que un corazón latiendo de alegría! Fue la parte más complicada, ya que este punto se trabaja en diagonal, e hice la parte central de una pieza, así que llegué a llevar 6 hilos a la vez, pero ¡valió la pena!

La manteta està feta amb fil Mississipi, de la casa Katia. És un fil molt agradable per teixir amb el ganxet, ja que no s’obre y es pot fer servir un ganxet mitjà, ideal per qui comença en el mòn del ganxet.

La mantita está hecha con hilo Mississipi, de la casa Katia. Es un hilo muy agradable de tejer con el ganchillo, ya que no se abre y se puede usar un gancho mediano, ideal para quien empieza en el mundo del ganchillo.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

2 pensaments sobre “Manteta “Batecs”, per a nadó

Deixa un comentari

