Axolot (disseny propi) / Ajolote (diseño propio)

Fa uns dies vaig acabar el curs de Formadora Ocupacional i li vaig voler regalar a la nostra formadora un amigurumi amb la forma d’un animaló que li agrada molt: l’axolot. Vaig mirar per la xarxa i els amigurumis que vaig trobar eren molt monos però s’assemblaven com un ou a una castanya… Així que vaig descarregar-me totes les fotos que vaig trobar i he creat el patró per aquest animaló tan curiós.

Hace unos días terminé el curso de Formadora Ocupacional y le quise regalar a nuestra formadora un amigurumi con la forma de un animalito que le gusta mucho: el ajolote. Miré por la red y los amigurumis que encontré eran muy bonitos pero se parecían como un huevo a una castaña… Así que me descargué todas las fotos que encontré y he creado el patrón para este animal tan curioso.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Està fet amb fil Cotocril, de la casa Ofil i Sirena, de la casa LM. Fa uns 20 cm de llarg, he posat un ganxet al costat perque veieu la mida.

Está hecho con hilo Cotocril, de la casa Ofil y Sirena, de la cas LM. Hace unos 20 cm de largo, he puesto un ganchillo al lado para que veáis el tamaño.

2 pensaments sobre “Axolot (disseny propi) / Ajolote (diseño propio)

    • Moltes gràcies Silvia, m’alegro que t’hagi agradat… no m’ho vas posar fàcil, mira que podria haver estat un gos, però millor així, ara tens un amigurumi únic i original, dissenyat en exclusiva per a tu. Oi que és mono?

Deixa un comentari

