Xal Weaves of Leaves

Tal com vaig prometre fa uns dies, per fi he trobat el moment de bloquejar el xal i fer-li les fotos corresponents. Al final ha quedat més petit del que m’esperava, el volia com a mocador de coll, però no arriba. Com que em va quedar fil, potser desfagi l’acabat i li incorpor-hi una repetició més del motiu, a veure si així guanya la longitud necesària. A més, al bloquejar-lo vaig veure que tot i els meus esforços, al tancar vaig tensar massa i no donava prou joc per estirar-lo bé. Tot i així, per ser el meu primer xal ja em dono per satisfeta i tot el que he aprés en el procés no té preu!

Bunyol abans de bloquejar

Bunyol abans de bloquejar / Buñuelo antes de bloquear

Bloqueig / Bloqueo

Bloqueig / Bloqueo

Xal acabat / Chal terminado

Xal acabat / Chal terminado

Detall dels motius / Detalle de los motivos

Detall dels motius / Detalle de los motivos

Tal como prometí hace unos días, por fin encontré tiempo para bloquear el chal y hacer las fotos correspondientes. Al final me ha quedado más pequeño de lo que esperaba, lo quería como pañuelo de cuello, pero no alcanza. Como me quedó hilo, tal vez le deshaga la puntilla y haga una repetición más del motivo, a ver si así gana la longitud necesaria. Además, al bloquearlo vi que pese a mis esfuerzos, al cerrar tensé demasiado y no me daba suficiente juego para estirarlo bien. Pese a todo, para ser mi primer chal ya me doy por satisfecha, y todo lo aprendido en el proceso, ¡no tiene precio!

Anuncis

3 pensaments sobre “Xal Weaves of Leaves

Deixa un comentari

