Començant el 2016…

Ara que ja han passat les festes, intento fer balanç del que ha estat l’any 2015 i el que espero d’aquest any nou per començar…

A nivell de lectura, ha estat un any menys profitós que l’anterior, he llegit un xic menys i he ressenyat encara menys. En total només he fet 16 ressenyes, tot i que hauré llegit uns 20 – 25 llibres. Podria buscar mil excuses, la feina, els estudis, el canvi d’ordinador… però la única que s’ajusta a la realitat és que els meus interessos han anat per una altra banda i m’he dedicat a viure més fora de casa.

Em vaig presentar a les oposicions per la borsa de treball i vaig ser la única classificada en la meva categoria, però no m’han trucat encara. A canvi vaig trobar una altra feina que m’ha donat certa estabilitat durant aquest any, però ja s’acaba i toca tornar a buscar feina. M’he examinat de tercer de francès i oficialment ja tinc el nivell B1. Aquest curs no m’he matriculat, perquè he començat un màster en el meu sector i s’han d’establir prioritats.

I per la resta, he teixit poquíssim, només he anat fent ballar els boixets a estones, he conegut gent meravellosa en el món de l’artesania, m’he deixat enredar per formar part de l’administració d’un grup a Facebook i he començat a ensenyar a una amiga a teixir…

Resumint, un any profitós, amb molts canvis, i que no s’asembla al que m’esperava però ha estat prou bé.

Per aquest nou any només espero seguir com estic, assegurar una feina, seguir estudiant el màster, fer noves amistats i consolidar-les, tornar a anar en bicicleta (ja està al mecànic per posar-la a punt)… i que si finalment m’han d’operar, tot vagi bé i la recuperació sigui ràpida. Jo ja he posat la meva part que era perdre pes…

Ahora que ya han pasado las fiestas, intento hacer balance de lo que ha sido el año 2015 y lo que espero de este año nuevo que empieza…

A nivel de lectura, ha sido un año menos prolífico que el anterior, he leído un poco menos y he reseñado aún menos. En total sólo he hecho 16 reseñas, pese a que habré leído unos 20 – 25 libros. Podría buscar mil excusas: el trabajo, los estudios, el cambio de ordenador… pero la única que se ajusta a la realidad es que mis intereses han ido por otro lado y me he dedicado a vivir más fuera de casa.

Me presenté a las oposiciones para la bolsa de empleo y fui la única clasificada en mi categoría, pero no me han llamado aún. En cambio, encontré otro trabajo que me ha dado cierta estabilidad durante este año, pero ya se acaba y toca volver a buscar trabajo. Me examiné de tercero de francés y oficialmente ya tengo el nivel B1. Este curso no me he matriculado, porque he empezado un máster en mi sector y hay que establecer prioridades.

Y por lo demás, he tejido poquísimo, sólo he hecho bailar los bolillos a ratos, he conocido gente maravillosa en el mundo de la artesanía, me he dejado enredar para formar parte de la administración de un grupo en Facebook y he empezado a enseñar a una amiga a tejer… Resumiendo, un año provechoso, con muchos cambios, y que no se parece a lo que me esperaba,  pero no ha estado nada mal.

Para este nuevo año sólo espero seguir como estoy, asegurar un trabajo, seguir estudiando el máster, hacer nuevas amistades y consolidarlas, volver a montar en bicicleta (ya está en el mecánico para ponerla a punto)… y que si finalmente me han de operar, todo vaya bien y la recuperación sea rápida. Yo ya he puesto mi parte, que era perder peso…

Anuncis

Un pensament sobre “Començant el 2016…

Deixa un comentari

