Any nou, vida nova?

Sí, ja sé que fa dies que va començar l’any, igual que fa mesos que no publico res al blog que no siguin ressenyes de llibres per al repte d’autors de la A a la Z (encara no t’has apuntat? tens fins a finals de març per fer-ho!). Els darrers temps han estat molt moguts i l’any 2016 molt intens.

Sí, ya sé que hace días que empezó el año, igual que hace meses que no publico nada en el blog que no sean reseñas de libros para el reto de autores de la A a la Z (¿aún no te has apuntado?, ¡tienes hasta finales de marzo para hacerlo!). Los últimos tiempos han sido muy movidos y el año 2016 fue muy intenso.

La feina que em va donar ales per despegar es va acabar i em vaig quedar a l’atur un cop més. Per sort, gràcies a les noves amistats que vaig fer ballant salsa, em vaig assabentar d’unes altres oposicions en el meu sector. Vaig estudiar força, vaig demanar consell/opinió/ajuda a amics que treballen en temes similars, i després de molt patir, vaig guanyar la plaça. És temporal, però ja se sap que la temporalitat pot ser molt elàstica, així que ja porto uns mesos gaudint de la nova feina, aprenent i descobrint tot un món nou. A més hi puc aplicar algunes de les coses que estic veient en el màster, i a la feina els hi va molt bé que ho apliqui, així que tots contents!

El trabajo que me dio alas para despegar de nuevo, se terminó y me quedé en el paro una vez más. Por suerte, gracias a las nuevas amistades que hice bailando salsa, me enteré de otras oposiciones en mi sector. Estudié muchísimo, pedí consejo/opinión/ayuda a amigos que trabajan en temas similares, y tras mucho sufrir, gané la plaza. Es temporal, pero ya se sabe que la temporalidad puede ser muy elástica, así que ya llevo unos meses disfrutando del nuevo trabajo, aprendiendo y descubriendo todo un mundo nuevo. Además, puedo aplicar algunas de las cosas que estoy viendo en el máster y en el trabajo les gusta que lo aplique, así que todos contentos!

Continuo estudiant el màster, aquest és el segon any, la especialització. Em va costar triar entre les dues possibilitats, i no descarto l’any vinent cursar l’altre com a postgrau. Però tot això ja és veurà, que aquest any està sent més difícil que l’anterior i he tingut uns quants pics d’estrés extrem entre la feina i els estudis.

Continuo con el máster, este es el segundo curso, el de especialización. Me costó escoger entre las dos opciones y no descarto estudiar la otra el próximo año como postgrado. Pero ya se verá, que este año está siendo más difícil que el anterior y he tenido algunos picos de estrés máximo entre el trabajo y los estudios.

Em van operar a finals de l’estiu, la recuperació va anar molt bé i ara només cal seguir controlant que tot segueixi bé. Per altra banda, porto gairebé un any amb un tendinitis que semblava de colze però ha resultat ser d’espatlla. Aviat començaré la rehabilitació (beneïda seguretat social…) i espero poder tornar a estar a punt per seguir ballant. Amb la bici he anat sortint alguns dies, quan el braç, el temps i les ganes han acompanyat 😉

Me operaron a finales del verano, la recuperación fue muy bien y ahora sólo resta seguir controlando que todo siga bien. Por otra parte, llevo casi un año con una tendinitis que parecía de codo pero ha terminado siendo de hombro. Pronto empezaré la rehabilitación (bendita seguridad social…) y espero poder volver a estar a punto para seguir bailando. Con la bici he hecho algunas pequeñas salidas, cuando el brazo, el tiempo y las ganas me han acompañado 😉

Em sento com si hagués pujat a una muntanya rusa i ara arribés la calma, he recuperat aficions com la fotografia, tinc més ganes d’escriure i compartir opinions i reflexions, així que espero poder seguir publicant noves entrades. Potser recuperi algunes de les que es van quedar pel camí, o potser no. En tot cas, benvinguts a aquest raconet!

Me siento como si hubiera subido a una montaña rusa y ahora llegara la calma, he recuperado aficiones como la fotografía, tengo más ganas de escribir y compartir opiniones y reflexiones, así que espero poder seguir publicando nuevas entradas. Tal vez recupere algunas de las que se quedaron por el camino, o tal vez no. En todo caso, ¡Bienvenidos a este rinconcillo!

Deixa un comentari

